تور مجازی گوگل استریت (مراکز گردشگری، فرهنگی و هنری)

همه می دانیم که روز به روز بر سرعت پیشرفت تکنولوژی افزوده می­‌شود، چنان که گاهی این میزان از شتاب تغییر و تاثیر آن بر زندگی مان قابل باور نیست. باید هر چه زودتر برای عقب نماندن و بعضا حذف از عرصه حضور، خود را با تکنولوژی همگام سازیم تا بتوانیم از امکانات موجود روز دنیا، به نفع کسب‌وکار خود و زندگی روزانه‌مان بهره بگیریم. یکی از ابزارهای در دسترس و مقرون به صرفه، تور مجازی گوگل استریت است.

گوگل استریت ویو ( google street view ) یک تکنولوژی است که عکس‌های پانورامای اماکن را در گوگل ارت و گوگل نقشه‌ها قابل دیدن می کند. این سرویس برای اولین بار در سال ۲۰۰۷ در آمریکا برای چند خیابان مهم بکار گرفته شد و کم‌کم گسترش پیدا کرد.

امکان جذاب و رایگان گوگل استریت برای دیده شدن مراکز گردشگری،فرهنگی و هنری که قدرت تبلیغات با هزینه‌های بالا را ندارند بسیار مفید است. در این بستر مراکز گردشگری و تاریخی بدون هزینه وب‌سایت و حتی سئو، در اولین یافته گوگل و اپلیکیشن‌های مسیریاب قرار می‌گیرند و آگاهی و اطمینان را برای مخاطب بهمراه دارند.

بدون شک در ایران تاثیرگذارترین رسانه در کسب و کارها،‌گوگل است، بنابراین باید برمبنای استانداردهای گوگل پیش رفت تا از خطر حذف از فضای مجازی در امان بود

دستیابی به تصاویر ۳۶۰ درجه جذاب از نقاط مختلف دنیا و کسب اطلاعات در مورد آنها در یک جستجوی سریع، قابلیتی است که روز به روز بر طرفداران این تکنولوژی افزوده است.

تور مجازی در بستر پلتفرم گوگل، یک تجربه جذاب و مقرون به صرفه برای مراکز فرهنگی و هنری محسوب می‌شود، پلتفرم گوگل استریت بدون اینکه هزینه‌ای دریافت کند به این مراکز اجازه می‌دهد که علاقمندان خود را از طریق جستجو گوگل دعوت کنند و این ابتکاری بسیار باارزش در دنیای تور مجازی محسوب می‌شود

تور مجازی بارگذاری شده در گوگل استریت یک فرصت استثانی برای بازاریابی آنلاین است . این ابزار شرایطی فراهم کرده است که به راحتی در شبکه‌های اجتماعی لینک بازدید به اشتراک گذاشته می‌شود و این یک استراتژی به صرفه برای تعامل و ارتباط بیشتر با مخاطب است.

میراث آرکا از پیشگامان طراحی و تولید تور مجازی در کشور است که تجربه‌ای ۱۲ ساله در این زمینه داره و در بیش از 240 منطقه از ایران پروژه انجام داده است ما همواره با خلاقیت و حفظ کیفیت و نوآوری راه حل‌های مختلفی را برای حفظ و معرفی جاذبه های تاریخی، هنری و فرهنگی ایران ارائه داده‌ایم. اگر به دنبال تهیه تور مجازی کسب و کار خود هستید با ما در ارتباط باشید

منتشر شده در : فوریه 21st, 2023 / دسته بندی: تجهیزات و فناوری ها, تور مجازی, میراث دیجیتال / برچسب‌ها: , /

برای دریافت آخرین مطالب ایمیل خود را ثبت کنید

تلفیق فرهنگ و هنر با فناوری

پیام شما ارسال شد، با تشکر از شما.
خطایی رخ داده است، لطفا دوباره تلاش کنید.